tatueringar *smälter*

hej igen. hehe...

satt vid skrivbordet på jobbet och satt och tänkte och helt random kom tatueringar ännu en gång upp i mitt huvud och jag har äntligen valt vilken text jag ska ha på min tatuering! :D är så himla glad först hade jag ingen aning om vilken text jag ville ha + visste bara att jag ville ha en text tatuering, men nu är det lugnt för har hittat texten nu<3 så himla glad, men tänker inte säga för ingen får ta den <3 heheheh.... O.o

ska faktist se om jag kan hitta ett ställe nu i veckan som vill göra det med en tjejer som är under 18 år + så kanske om man har målsman med sig så funkar det nog (a)

(grymt snygg tatuering, men passar passar bara till få + jag gillar också mer text tatueringar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0