net1.

nu kom jag inte ihåg vad jag skulle skriva för något... hm?

men mamma gick precis förbi mig (och ja, jag jobbar idag igen) och sa att jag fick går ner sen på min lunch och kolla converse...<3 kärlek.kärlek.kärlek. men vilken färg? jag har redan haft, svarta (men min moster eller mamma slängde dem för länge länge sen...) röda älskar jag, men HALLÅ?? been their done that och sen förra året så hittade mamma ett par rosa, ganska udda för det var inte rosa tyg över hela utan det var prickar så från långt håll såg dem rosa och nära såsåg man prickarna, aja... ska kolla sen iaf!

hittills på dagen har jag inte gjort så mycket, bara fixat lite med posten, mailat koderna på modemerna, tagit emot lite gäster, fixat expresso? maskinen och mailat angående om ett café i djursholm. så får väl hoppas att jag får det jobbet, :):):):)

aja, borde nog fortsätta koncentrera mig på saker jag ska egentligen göra, men vi får väl höras när vi hörs för nu ska jag avsluta det här inlägget och jobba :) vill ba påpeka att det är hur jobbigt som helst att gå hemifrån halv 8 varje dag sover ju hela tiden på tåget dit och tillbaka... snart kommer jag glömma bort att vakna och sluta med att jag har kommit till kista, rinkeby och rosengård. haha, ne men nu ska jag sluta blogga hejdå! :):)

(kul internet dör precis när man ska spara skiten...10:56)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0