ännu fler lögner och falska känslor.

jag vill bara försvinna, försvinna från den här äckliga falska världen. alla ljuger, alla har känslor för samma person, alla sviker en och hugger en i ryggen. rykten visar sig vara sanningen bakom allt, och "vänner" är bara falska, hela jävla skiten är falska!

jag hänger inte med, hur kan man våga säga såna saker som du sa, och ena sekunden göra det du gjorde?! hur vågar du ens söka efter tröst och ljuga för att man ska bryr sig, när allt ändå var lögner, LÖGNER, du kmr aldrig finna SANN lycka med alla dina lögner.

jag är glad att jag struntade i att komma till dig, blev så ledsen att höra hur dåligt du mådde och ville finnas där för dig, vare sig du ville det eller inte, inte konstigt att du inte ville att jag skulle komma, för du var aldrig där, du var hemma och grät i din jävla telefon efter tröst, att jag ens gick på det? att jag inte fattade att  det var bara en till av alla 1000 lögner som du skapat.

jag önskar att jag aldrig lärt känna dig, dit falska svin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0