blogg-paus?

wops? glömde blogga imorse, men det blev lite stop när jag kom till skolan, för hade engelska på direkten och ville hellre göra allt då än att ta hem massa uppgifter, vill faktist inte ligga efter i engelskan, räcker med att matten är fucked up redan som den är, och prov på kapitel 2 gick åt helvete, lovar att dem kommer skratta åt mina svar, jag gjorde typ det...

aja, nu ska jag faktist färga håret! HELT SJÄLV :S, mamma brukar alltid göra det, men hon är inte på rba humör på tillfället så får färga själva och jag kommer stor FAILA, hahaha! xD kmr ha mössan på mig föralltid<3... :'( aja, borde börja fixa det nu, för jag ska ut snart med en kompis på promenad, hej så länge!



min nuvarande hårfärg, fast blixten fucka up allt, men har lite ljusare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0