dagens gång.

trött och helt förstörd efter idag, hoppas allt bara tynar bort. just nu är status skit, fucked up, hat, känslofull, arg, sur, ledsen, förstörd, a, och flera tusen andra dåliga saker,... men det går som sagt över.

idag har jag inte gjort ett piss, det kanske har märkts på bloggen hur TOPPEN min dag har varit, och vad jag har gjort för skojiga grejer. men a, får överleva det som varje jävla underbar dag som har varit. aja, imorgon är det sista dagen på lovet + det är söndag, det kan inte bli värre.. men jag har nåt att se ifram emot så tror jag klara av alla skoldagar. :)<3

just nu ligger jag i sängen, smsar och ba tänker på grejer och saker och ting, men ska väl krypa ner ordentligt för orkar inte tänka mer för idag, vill ba sova och drömma mig bort,...

ååh nej,... kom precis på att jag missade WWE SMACKDOWN idag, nu blev dagen ännu värre, ja som såg ifram det,.. aaww... *suck* hoppas det är repris nu på natten eller imorgon,... :( aja, ska försöka tänka på annat.

godnatt nu/hejdå!


(lovar nya bilder imorgon.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0