distans?

för- och nackdelar med distans förhållande som jag tycker är väl för det mesta som då är nackdelen att distansen är det jobbigaste, för man kan inte träffa varandra lika mycket som man önskar sig, men fördelen vad jag faktist tror är att förhållande "hålls" mycket bättre, och man förbättrar ju ens förtroende för den andra, och jag tror att man får en större saknad på varandra också så gör att man får mer längtan/spänning i förhållandet x)? det där lät lite fjantigt men jag tycker det iaf.^^

men en sak kan jag lova DIG är att jag kmr göra allt för det här förhållandet.<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

blir sårad, förlåt att ja skriver... men även sann kärlek kan förlorar :'(

2011-03-06 @ 23:09:14
Postat av: Anonym

förlåt ta bort min kommentar eru snäll vill bara att den försvinner

2011-03-06 @ 23:16:10
Postat av: Anonym

Lovar dig ska göra allt för det här med<3;)

2011-03-07 @ 17:25:27
Postat av: Anonym

/J ;P

2011-03-07 @ 17:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0