dit svin!

så kul att du kan vara så genom vidrig. säga att du är en helt ny person, står upp för dig själv och LJUGER aldrig, ha..ha..ha! det första jag får är massa lögner av dig, jag vill inte ha kontakt med dig längre, lek hur mycket du vill med dina tjejer hur mycket du vill, men jag tänker aldrig såra nån så jäkla mycket som du gjorde mot mig, vill inte ha nån kontakt med dig ALLS längre.

det här är över. och du gjorde ett val, så låt inte mig lida för dit skit, jag är lycklig nu, så sluta förstör och göra allting jobbigare för mig!!

förstå att det ALDRIG kommer bli oss igen!!! ALDRIG!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är inte på g med emma! ... aja, jag ger inte upp :)

2011-03-09 @ 17:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0