...

åååh, nu tillbaka till mitt despresiva jag IGEN, det var länge sen. egentligen har jag tänkt på en sak och det är inte alls bra att skriva det här, för allt kommer fram då och då får dem som inte ska få reda på det reda på det, men det blir så fel då. för det ända jag vill är att släppa ut allting så jag kan fortsätta fokusera tänka på annat.

men har fastnat nu. på denna sak. den växer och växer, och blir värre och värre. för jag vet verkligen inte, eller jag vet men jag vågar inte, jag har stängt nu, jag har det jag har det som. men jag vill så gärna, men ibland måste man göra det som är "bäst" för andra, men känner mig inte bekväm i den här situationen, tyvärr faktist, fel av mig, bara mitt fel, så, jag vet. får se efter och se om ja kmr klara det här.

(och nej, kmr inte ge nån förklaring, mina tankar bara som pratar just nu, inget som DU/ni måste fokusera er in på, behöver ba få bort lite tryck från hjärtat. men det funka ju inte.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0