:(

tänkte färga mitt hår idag rött som sagt, men det gick åt helvete, gjorde ju faktist det själv så inte så konstigt att allt sket sig... men får leva med det här imorgon, och sen hade jag tänkt köpta 2 st "burkar" av färg imorgon för att få den röda jag vill ha, och visst kalla mig knäpp men är verkligen ute efter en fin röd färg, vill verkligen ha RÖTT, och inte rött med en brun nyans i, ahha, låter ju fullkomligt knäpp, men ska ut och gå och bli smal nu, så hejdå! :)

färgen jag vill ha. köpte en annan som jag trodde skulle ge mig den nyansen jag vill, men tydligen inte, så nu blir det rött, och vene om jag passar i det, men får chansa så som jag gjorde när jag blev blond! :)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Det är den där röda hårfärgen jag använde.

Jättebra färg ^^

2011-03-28 @ 19:10:28
URL: http://sunrose.blogg.se/
Postat av: Tor

Vart inte Rött, vart bara typ.. mörkbrunt :P

2011-03-28 @ 20:22:33
Postat av: Victoria

Du har ju så mörkt hår, så du kan behöva bleka det innan. Eller så får du färga jättemycket, men det sliter ju otroligt mycket på håret istället. :P

2011-03-28 @ 20:53:11
URL: http://sunrose.blogg.se/
Postat av: Max

Faktiskt, det enda som blev rött var din hårbotten XD!

2011-03-28 @ 22:47:33
Postat av: max

det enda som blev rött va din hårbotten :D hehe

2011-03-28 @ 22:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0