facebook.

hahah, blev glad precis när jag pratade med min kompis tina på facebook,hon skrev en liten gullig grej, hon e skoj hon, som jag skrev i ett inlägg förut att jag mår bra av underbara personer så det är bara att fortsätt kämpa om jag vill klara mig ur den här skiten...

min katt snarkar och hennes katt pruttar xD, hon lägger snart ut en bild på kissen snart, som också är mördare som min,... aja här är iaf hennes blogg :)

(tina vi borde göra en tävling om vems katt som dödar mest fåglar på sommaren xD...)

TINAAAAAAAAAAAAAAAAA

rätt kul att när det står på facebook är det officielt ;) hahah, då vet man det till 100% x)...



Kommentarer
Postat av: Anonym

äckliga hora jag hatar dig!

2011-03-05 @ 19:10:41
Postat av: Anonym

KUL ATT DU KNULLA MIG O KYSSTE MIG O SÅ VIDARE NÄR DU VA PÅ G MED HAN!!!

2011-03-05 @ 19:18:00
Postat av: Anonym

denna människa som kommenterar ovan, är komplett GALEN! VAD ÄR DET DU INTE FÖRSTÅR?? LÄMNA HENNE I FRED FÖR F-N!

2011-03-05 @ 19:27:00
Postat av: Anonym

aa e komplett galen :) därför jag träffar en psykiatrist, men att UTNYTTJA mig är också komplett galen! jag låter ju henne va?? bloggen är ju till för det här?? vill hon inte att jag läser den kan hon byta??? det bad jag henne o göra tillomed men hon VILL att jag läser hon VILL att ja mår dåligt! Alla är mot mig för att JAG inte snackade skit om beatriz när vi gjorde slut. Helt sjukt hur svenska folket beter sig.

2011-03-05 @ 19:29:37
Postat av: Anonym

beatriz snälla byt blogg :'(

2011-03-05 @ 19:30:49
Postat av: Anonym

Är bloggar till för att hänga ut andra?

2011-03-06 @ 08:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0