förlåt? x)

förlåt att jag inte gjortde nåt morgon inlägg! men min dag har verkligen varit knasig fram tills nu... först och främst så låste jag mitt rum och allt, och när jag skulle gå ut så glömde jag mina nycklar så behövde springa och hämta dem men hittade inte mina skit nycklar så missa min bussen,.. sen så letade jag i 15 minuter tills den nästa bussen kom gör hade prov och jag var redan försenad, men fick mammas nyckel istället och sprang till bussen och han exakt till prov tiden, så störde inte eller nåt sånt. :)

får ta och leta efter mina nycklar efterskolan, för det blir ingen gympa för mig, för ska leta efter min nycklar plus jag måste hinna hämta min lillebror innan utvecklingsamtalet som jag har idag :S hoppas jag inte ligger på g nånstans... eller jo, matte och engelska säkert! men förlåt jag gillar inte rättare sagt HATAR min matte lärare...

ne, nu ska jag va lite social med TIIIIIIINA och avsluta inlägget så hejdå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0