godagens mina stalkers.

idag har det vart en dålig dag som alla andra dagar tidigare, beslut ångest, skit liv, och GUESS wHAT, jag hATAR kärlek, speciellt när man inte kan svaret på sitt egna beslut.åååh jag hatar mitt liv så himla mycket, jag vill serilst bara DÖ, DÖ, DÖ, DÖ och dÖÖöö!

sen har jag bestämt nu att jag ska försöka byta skola efter sommaren. har ingen lust att gå kvar där jag gå, så ska avsluta detta år och sen nu försöka hitta en ny skola, för trivs verkligen inte hur mitt liv har blivit. och jag tror det är bäst så, plus så har jag "förlorat" personen som stog mig närmast i skolan, och då känner jag mig ingen lust att gå kvar, men få se hur det bli med den saken.

som mamma sa; "man behöver inte ha en kille" och det är sant, men jag vene. får väl stå på mina egna ben efter mina val.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0