godmorgon?

ne, men vaknade för 3 timmar sen, är fortfarande jätte trött och har jätte ont i ryggen men jag måste fortsätta plugga nu, plus det bästa är att nu äre sommartid så där fölora jag en timma bara så där, kul. kommer välja att inte plugga matte idag, eller jo, det han skrev på tavlan som var det "bästa" som skulle göra så vi förstod vad vi gjorde, annars fortsätter jag mig hålla till religionen.

juste! imorgon börjar mitt nya liv! vene hur många gånger jag har sagt det där... men ska sluta äta godis och sånna nyttigheter, och börja äta barn mat istället, sen så, skoja ba :P men sen så ska jag försöka träna minst 3 gånger i veckan. och tänker faktist börja med imorgon att skriva hur det går, vilken vikt jag vill komma till, hur lång jag är, vad jag äter och såna grejer, men det tar vi imorgon.

men förtillfället så ska jag fortsätta med religions arbete och hoppas jag blir klar snart, men det kmr ta hela dagen så bäst om jag börjar med matten en liten stund, så jag hinner lite av det, aja, hej så länge!

du blir vad du äter. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0