hatar-mitt-liv.se :))

tjolahopp! :) har precis ätit tacos :D mhehehe! mums,... *dräglar*/*spyra pga full mage* xP

juste nu gör jag inget speciellt, men väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan stoppa ner lite grejer in i tvättstugan, för visa av dem grejerna vill jag ha på ikväll, :) känns som jag "lever" igen den här helgen, fast imorgon och söndag blir det bara plugg!... helst inte, men har ingen lust att få ig i nåt ämne. (kan faktist skryta lite nu att jag hittills inte fått ett ända g, men vi får se sen nu i slutbetyget i sommar x) tror jag faktist kommer lyckas få ett G i engelska b...)

aja, borde nog rota fram allt jag behöver tvätta och börja göra mig i ordning! :) hejdå! (uppdaterar innan jag åker sen IGEN^^)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0