hejsan!

tjolahopp! varit jätte dåligt på att uppdatera idag... lovar att bättra mig imorgon! :)

idag har jag faktist målat mitt hår va det jag tänkte skriva först, men menar så klart att jag färgat mitt hår idag^^ som sagt så faila jag igår, och fick hjälp av mamma idag :d men det blev som sagt mörkrött eller nånstans där, :) men jag vill ha verkligen rött, asså verkligen klar rött, strax skrik rött fast med en mörk ton, men måste bleka mitt hår för det och har inte lust att förstöra mitt hår mer, så det får vänta tills sommaren, då ska jag har rött :D

hmm, ja, har liten bit kvar på religions arbete med det klara jag jag nog av innan jag ska sova, ne, men ska faktist ha lite fri tid innan big brother börjar, så hej så länge! :)

här VIIIICTORIA kan du se hur mitt hår blev! :D (ny och gammal favvo låt...<3)



Kommentarer
Postat av: Victoria

Meh! Den där bilden gills ju inte! D:

2011-03-29 @ 22:49:47
URL: http://sunrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0