hemma. :)

hemma igen, eller komma hem för ett tag sen :) men måste be om ursäkt för min dåliga uppdateringen, men J har varit här, och jag vill spendera så mycket tid som möjligt med hnm nu när han kom upp, för lite svårt att träffas då jag bor här i stkhm och han bor längst ner på kartarn, :) distans är jobbigt, men om kärleken är stark nog överlever den :)

uuh, dags att ta medecin snart, hehe, men nu kollar jag på bigbrother, få se om nicki åker ut idag, trodde verkligen inte att han skulle va så himla skrytig av sig, för han var aldrig det på dans lektionerna i skolan, menmen, skenet bedrar? ^^ aja, nu ska jag fortsätta kolla tv, hejdå så länge! :)

ful bild på mig så länge, x)..

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du säger kärlek men till mig säger du andra saker ;) hah

2011-03-13 @ 21:44:15
Postat av: Anonym

och lovade du inte att SNÄLLA sluta skriva om john?

2011-03-13 @ 21:48:02
Postat av: Anonym

Men seriöst, Sluta vara så jävla patetisk och ge dig Max. Time att gå vidare va? Istället för att hänga på beatriz blogg och bara skriva massa skit.

2011-03-13 @ 23:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0