hemma.

kom hem för ungefär 1 timme sen :) först så va jag och hämtadet min lillebror på dagis och sen blev det bara att ta bussen + tåget till skolan, för lite utvecklings samtal, och gissade rätt på hur jag ligger i de nuvarande ämnena rätt skojigt :) lite chockad över idrotten menmen, det var inte dåligt det betyget :P

sen nu resten av denna dagen så ska jag svara klart på frågorna på engelskan och hoppas att det blir klart idag, eller det måste bli klart idag, men ha bara några enstakiga frågor kvar som jag måste göra. men jag klara mig :)

borde väl redan nu skriva så jag är klar med det, hejdå så länge! :)

(och ja! jag vill seriöst va som kissie.!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0