hemma igen :)

kom hem för ungefär 10 minuter sen fast tränade ba i 30 minuter pga av mitt blodvärde, för höll på att tuppa av/svimma och allt blev jätte suddigt efter 10 minuter, så fick va försiktigare med dem sista minutrarna, men det var rätt skönt att träna, tror ja följer med mamma imorgon med. :)

juste, pga det som hände, så tvingar mamma mig snart att äta blodpuddig, apelsin juice, och blom kål... allt är okej förutom blodpudding, det är så himla äckligt, men jag/"vi" kan itne köpa tabletter än för läkarna har inte ringt och sagt vilka de är, så får tvingas äta det här... :S (läkarna här suger hade förut som eksem i mitt ansikte förut, och dem gav mig en förstark kräm som dem rekomenderade så hela mitt ansikte fick mer utslag och blev torrt, idioter.)

aja, ska väl hoppa in i duschen snart, hepp tydligen inte, ska äta nu, hejdå!



(ibland måste man bjuda på isg själv, heheh,..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0