hemmaaaaaaaa :)

äntligen hemma, yay!

gaah! blev extremt glad nu!!! kollar på O.C. och det är nu då seth och summer kysser varandra i regnet då seth har sin spindel mannen mask på sig! :D ååååh, nu blev jag på mycket bättre humör<33 världens gulligaste avsnitt EFTER alla hjärtans dag kyssen, åååh...

usch, va pussi gulli gulli jag blev nu... aja, finns inte så mkt att göra förutom alla läxor... imorgon hade jag tänkt att åka till min matte kompis och det blir ingen stopp för det, för engelskan gör jag ju klar idag, så imorgon blir det massa matte, fast det beror ju på om matte kompisen vill, aj xP gu va töntigt det där låter!

aja, reklamen är snart slut och jag vill inte missa detta avsnitt! så det blir ajökens så länge, hejdå!
(måste ba påpeka det mysiga vår vädret som är påväg ^^)

jag vill ha min spindelman...


Kommentarer
Postat av: J

Kan jag vara din spindelman? ;)

2011-03-16 @ 16:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0