M.

du lever på att se mig må dåligt, men när du såg mig må bra och hade en tjej hos dig så klarade du inte av det, för jag måste må dåligt för du ska överleva dagen, och nej jag kommer inte byta blogg.

du hade din chans att få tillbaka mig efter du gjorde slut, men du ville inte kämpa för det, du vill bara ha nånting du inte kan få, och när du har fått det du vill ha, vill du inte ha det längre, så låt mig leva mitt liv själv utan dig.

så kul med alla dina lögner, dag 1... max, det här är det sista jag skriver till dig, JAG ÄLSKADE DIG, du kämpade inte alls, du sa dag in och dag ut att det var slut 24/7, grattis din önskan slogs in, låt mig nu vara tack.

"Det sårar mig sjukt mycket :'(... Fast är glad att det äntligen är över för oss... Du brydde dig aldrig om hur jag mådde, tänkte bara på dig själv. Du behandlade mig som skit varje dag men inte för det skyllde jag på dig. Antar du är en sån person som måste skylla på andra för att må bra...

Vårt förhållande var en katastrof."


dina egna ord, så sluta bli sur och få panik när jag mår bra, det är över.

Kommentarer
Postat av: Anonym

då kan du inte bli sur att ja kommenterar?

2011-03-05 @ 20:10:26
Postat av: Anonym

kan du blocka min ip eller nått sånt hitech? lol

2011-03-05 @ 20:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0