mammas jobb.

kom för en liten stund sen till mammas rum efter att sagt hejdå till J, :/ (fast vi ses snart inom kort :)<3) fast vi ska åka igen bara en kortis med 3 andra och göra nånting, det ända jag förstod från deras samtal var trångt i bilen (mamma har faktist inte en stor bil, men det blir trångt med fullvuxna personer i bakre delen, för jag tänker inte sitta bak, jag sitter alltid fram när jag har chansen och tar hand om radion :D) och modem, menmen, bara jag har makten över radion så överlever jag xP

hahah, gillar faktist mammas arbets kamratar, alla är jätte roliga och dem ska alltid skämt och ha sig, jätte kul att vara här, ;D heheh, (nu mår jag lite bättre med lite skratt och skämt :P)

tror jag rundar av här, för tror dem vill åka iväg snart, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0