me so tierd.

(kul, råkade markera all text och sen ladda jag upp en bild och wops så försvann allt, SUCK! där försvann mitt sug på att skriva om allt, men får väl ta ett försök igen och testa, aja. ^^)

vill jätte gärna sova, men mitt täcke är i torktumlaren och blöt? men den har varit där lite mer en än timme nu så den måste vara klar snart... åååååh! den har slutat låtat, det verkar som jag kommer kunna sova nu på direkten, yay!<3 är faktist jätte trött och seg.

det blev tyvärr ingen engelska, "woops.." men hade verkligen ingen ork till det, men den ska vara klart innan måndag så jag borde klara av det, har typ 20-30 frågor (-.-) som jag måste göra, för när jag var sjuk så missade jag det, kul.

ne, men ska springa ner snabbt nu och se om täcket är klart så jag kan sova, men god natt på er, för det här blir sista inlägget innan myspys i sängen med ingen... aja, godnatt och sovgott!

fick ett lite hinder på vägen innan jag kunde publicera inlägget<3.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0