min dag hittills.

min dag har vart rätt slapp/kul, först när jag vakna FÖR tidigt så gjorde jag itne så mkt och kollade istället på bir borhter live, och sen så somnade jag lite random? tyckte det var lite konsitgt, har inte hänt att jag somnar om så tidigt vid 2 tiden, men det va mysigt med lite sömn. :)

haha! sen så behövde jag tvätta min katt för hon var smutsig(= bajsig där bak) haha, hon gled runt på mattan vid altan dörren och kröp runt, men rumpan på mattan rätt skojig syn xP men iaf, när jag duscha henne så vare första gången hon "njöt" av det, eller det kanske va lite felord val, men hon hade inte så mkt emot det, förut när hon var liten brukade hon alltid klättra upp på min rygg och gick itne ner om jag inte släppte ut henne. x)

så har min dag varit hittills, måste egentligen plugga lite nu, men jag orkar verkligen itne idag, är så himla trött... men ska försöka göra klart islam arbete imorgon, börja lite på idrotts uppgiften på söndag och göra klart på måndag, och sen resten av söndagen blir bara massa matte... skoj, men nu ska jag kolla vidare på bigbrother LIVE, så hej så länge!

(åååh, va glad hon ser ut xD, men hon va lite sur, men hon var jätte gosig sen och satte sig flera gånger på min dator och ville sova x))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0