monsters.

jag vet att jag kan blir sårad och må dålig på 1 sekund, men jag kan bli lyckligare från personer som jag trvis med. lite trött dock på att fått ännu mera anklagelser av en viss person, O, och sen så när jag pratar med honom säger han att jag är psyk fallet, och anklagar mig för otrohet, det roligaste va att konfrentaion är nåt han lätt fegar ut på, stå för fan upp vad du säger om mig, när det ändå är lögner! kom inte sen med dina små fjantiga "ursäkter/förlåtelse" för att vi inte ska ovänner, FUCK OFF!

jag behöver verkligen inte flera av dessa personer i mitt liv, det behöver jag verkligen inte, men en ska ni veta, det kanske inte känns så för er, men ni gör mig så mkt starkare och mognare än er. men lycka till för er idioter mer ert liv, så glad att jag klipper det bandet nu.

och hmm, du står på hans sida men "sann" vän är du INTE.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi kanske inte va grymma kompisar förut, tog fan dig "ifrån" han, LÅT OSS VA! GÅ VIDARE MED DITT LIV! DU BRYR DIG JU INTE! SKRIV INTE OM OSS I DIN BLOGG!

2011-03-05 @ 02:35:35
Postat av: Anonym

och du mognare??? du kysste mig o lekte med mina känslor o skriver om hur jag sårar dig men du berättar inte om hur du lekte med mig och behandla mig som skit hela vårat förållande.

2011-03-05 @ 02:49:53
Postat av: Anonym

Tss, ni båda som skriver i kommentererna är ju extremfall av drama-queens. Gillar ni inte det hon skriver, sluta läs? Inte svårare än så.

2011-03-05 @ 12:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0