ork, finns ingen ORK KVAR!!!!!

hata mig hur fan mycket du vill, tro vad du vill, skulle fattat efter att mina armar och kropp var sönder slagen skulle jag släppt taget!!!!!! dit äckel, att du ens vågar!!!! jag gjorde allt för dig och det vet du själv, att du vågar smutskasta mig så här!!!

det var du som gjorde SLUT, INTE JAG!!!!! så fort du blev sur/arg på mig gjorde jag allt för att försöka stoppa dig att inte göra saker som skulle göra saker och ting värre, och jag gjorde allt som du ville göra och de få gånger jag inte ville göra nåt var jag en hora, slampa, äckel, fetto ECT!!!!! så sluta ge dig på mig hela tiden, det är slut PGA DIG!!!!!!!!!!!

vill du att jag ska säga SANNINGEN, alla gånger du jaga runt mig med kökskniv, tog fram köksknivarna och försökte skära dig men jag stoppade dig, när du slog mig, att jag inte fick ha några vänner, att jag knappt fick sova hemma längre, när du sa till mig varje dag att städa upp efter dit skit, laga mat åt dig, och gnällde om jag gjorde fel, när du skrev till dit ex att du sakna henne i mitten på vårt förhållande, och skrev att du gillade henne, kallade mig fett så fort du fick chansen, oja, det är jag som var problemet i vårt förhållande, och fortfarande älskade jag dig. du är vidrig!!!!

(det vet du själv dit äckel!!!!)


jag är trött att dagligen behöva gå igenom samma skit om och om igen!!!!! jag orkar inte lägga ner mer energi på dig!!!! du har förstört mitt liv flertal gånger räcker det inte nu, allt jag vill är att du ska låta mig va för gott, vill inte ha dessa patetiska kommentarer av dig med LÖGNER!!!! varför kan du inte låta bli att förstöra mitt liv mera, jag orkar inte mera!!!!!!!!! jag vill inte ens leva pga av dina sabotage och sjuka sms och samtal från dig, FÖRUT, jag vill inte leva mer dit äckel!!!!!! så låt mig vara!!!!!

du har gjort dit nu, du har äntligen krossat mig totalt nu, GRATTIS, kan du nu låta mig vara nu!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0