På tåget.. (Mobilblogg)

Ska se om det funkar att blogga via mobilen (han inte blogga imorse), men som det verkar för tillfället så verkar det funka rätt okej :) sitter nu på tåget från Stockholm Östra och ska ta mitt TREDJE blodprov,... Förstår inte varför dem vill ta ett till när dem vet vad jag har och kmr få tabletter för det..

Lyssnade precis på Jonas brothers och jag är lite rädd att det skulle höra igenom, så byte låt och då kom justin bieber upp istället,.. xP har typ en 11 årings musik smak, men jag gillar all musik, FÖRUTOM rock då dem skriker, mina äran blöder bokstavligen då... Finns en tjej som heter Jessie J, som jag gillar, hon har gjort en låt med B.O.B. som är grymt bra och sen massa annan musik, men favoriten är "WHO are you", :) ne, nu ska jag fortsätta att åka tåg och lyssna på musik, hejdå så länge :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla besök mig på psyket, de ringer polisen om jag inte följer med

2011-03-04 @ 12:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0