råka komma 10 minuter sent...*wops*

kom som sagt 10 minuter försent, men sånt kan hända ibland :P egenligen äre lite korkat av mig att göra ett inlägg just nu, men det får bli ett kort än, annars kommer jag bara komma efter i engelskan.

så idag, så ska jag faktist skippa idrotten för jag måste plugga till religions provet vi har imorgon, så hinner plugga lite mer då, och det är bra, ska även ha lite sällskap så jag slipper plugga själv :)

just nu på engelskan, så har vi...*vänta på det*...MER FRÅGOR :D! gu så kul, helt underbart med alla frågor vi får, hon sa faktist, min engelska lärare att det skulle bli lättare, men förstår inte andra frågan, menmen, får väl kämpa på och försöka lista ut det. ne! nu måste jag åter gå till verkligeheten x) hej så länge!

vi har fått typ ett "surt/argt" mail från vår matte lärare då han typ säger att vi suger på matte opch ligger risigt illa ute, men då har jag en sak och säga till dig gubb J***L DU SUGER BALLE!!

(ÄLSKAR HPPHIPP! hahahaha xD ännu roligare när dem pratar typ skånska, låter så konstigt med en del saker dem säger hehehhe xP)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0