sjuk/förkyld...

så typiskt, ville faktist gå till skolan för jag har inget speciellt och göra här hemma, men jag bordde börja städa innan j kommer hit, och det vore en bra ide..aja, vaknade iallafall med ont i huvudet, ont i halsen och jag var jätte yr, men det går säkert över, snabbt hoppas jag.

så a, JUSTE, skulle skicka in mina uppgifter igår och yay! internet dog flera gånger på min dator, så får ta med ett usb minne imorgon till skolan och lämna det, för min dator verkar verkligen inte tåla internet, fast det är värst i skolan, usch,... skit internet.

aja, borde nog äta frukost nu och vila lite så det här försvinner, så hejdå så länge!

(gillar willow smiths nya låt 21st Century girl.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0