skola, skola, skola, skola.., skola..., skola...., skola.....,

yay, va kul det var att springa till bussen idag, NOT. hatar verkligen att springa, speciellt på morgonen, men att springa på springband? e kul. fast lyckades en gång när jag var liten att springa på en och ramlade och skrapa upp min panna och armbåge, LYCKAT...

hmm, skolan börjar väl om 9 minuter, och då har vi 2 timmars engelska :S och ska läsa i den underbara boken LIFE OF PI = livet av kiss... aja, finns inget man kan göra åt, förutom att skynda sig att bli klar så man slipper sitta hela lektionen som jag failade med att göra igår, det är såååå tråkigt. aja, sen efter engelskan har vi världens underbaraste lektion, FILOSOFI, tror den är 3 timmar? känns som 12 men a, torsdagar är jobbiga, men ska inte gnälla hellre filosofi i lite mer än 3 timmar för engelska :S,..

juste har faktist inte mössan på mig idag utan 2000 hårspännen i huvudet och liknar en 3 åring, kul. aja, men jag tror jag överlever den smällen för idag, för jag tog faktist med mössan ifall nånting skulle hände med håret mitt xP

aja, tror jag bordde sluta skriva nu, annars blir jag så stressad när engelska läraren kommer in, aja, hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0