skolaaaaaan.

håller på med mitt religions arbete men det går rätt segt och det ska va klart idag och vi slutar om 30 minuter så fpr se hur det går, men vi har inte idrott så där vinner jag faktist 2 timmar, och då borde jag hinna klar med det hemma, och sen har jag idrotts uppgift jag måste göra, men den tror jag bara ta nån enstaka timme. :)

jag vet inte vad som är fel på mig, jag har alltid gillat justin biebers musik, men jag är helt förälskad i hans musik nu, känns lite wierd att gilla en POJKES musik smak, då han faktist är 1 år yngre än mig xP men a, hans musik är så himla braaa! så det går verkligen itne att sluta lyssna på den<3 :D

juste, mitt hår blev inte så rött som jag ville, men ska se om mamma vill och orkar fixa och köpa hårfärg till mig och få hennes hjälp, för jag failade bara när jag gjorde det sist... *HOPPAS* :)

nu ska jag faktist återgå till mitt fina religions arbete, tjolalhuuu så länge! :) (suck... internet dog får se hur långtid det kommer tas tills detta inlägg kommer upp....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0