skolan..!

yay, lyckades bli klar med alla engelska arbetare och sen den vi fick göra idag så då slipper jag oroa mig för engelskan, för den är klar och färdig nu. :) men nu äre ju idrotts uppgiften, matte provet och islam projektet jag måste bli klar med, och jag har tills på måndag/tisdag att bli klar med allt x) men det borde nog funka. :)

seriöst känner mig som en stor jävla fet ko, känns som att alla kläder sitter konstiga, så får börja gå och träna lite då och då, men har ingen tid när det ända jag hinner med är komma hem, göra läxor och sova. -.-

idag, ska jag fakist möta upp min lillasyster och hjälpa henne med att hitta en present till henne skompis, för dem ska ha DISCO :O avis... heh, ne, men skoja ba lite x), men heter det disco fortfarande? eller säger dem fest/party/krök? för då känns det som att man måste börja komma på nya ord... >.<

juste! köpte en jätte fin vårjacka igår :) och sen ska jag kolla på en väska jag gillar och köpa en del av mammas present idag, vet den perfekta presenten och i år, kommer hon bli riktigt överaskad! :D ne nu ska jag nog börja förbereda mig till nästa lektion, hörs sen! :) (bilder på vårjackan kmr någon dag :))

(hmmm... undra vad mamma ska få egentligen ;])


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0