skolan!

sitter just i skolan och har fått massa bra musik smak från VIIIICTORIA, har fått en låt som påminer lite om shrek låten då det blir deppig i ettan, men låten är jättefin! :)

just nu sitter jag och har engelska och har gjort klart frågorona 1 timme innan lektionens tid så har lite extra tid nu för fri tid :P förresten så har jag laddat min kamera fullt idag för hade tänkte försöka ta lite foton nu, och kanske försöka ta foton på tjejerna ute sen när vi går hem, för det är så fint väder! :)

men skriver senare, för ska ta mina tabletter nu p.g.a. mitt låga blodvärde, hejdå så länge! :)

låten jag fick tips av<3 (dålig kvalite på videon, men det gör inget, för låten är underbar<33)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0