skolan.

börjar faktist bli dålig på att blogga, men det är bara för jag haft så mycket läxor och arbeten som behövt bli klara med allt på samma dag också, ännu bättre.

heheh, fick inte så bra respond för någon på lunchen när jag sa att vi kunde gå kolla justin bieber - never say never 3D, fick mest på sne blickar xD men han är bra, och alla som har sätt den har inte sagt nåt illa om den, även inte dem KILLARNA som inte var förtjusta i bieber :P men a visst, vi kan väl vänta tills Rebecka Black kommer ut med sin film FRIDAY!

idag måstejag fortsätta städa mitt rum det är inte alls klart, men måste typ skaffa lås på min garderob för är så trött på att den ska spotta ut mina kläder och attackera golvet... liksom, jag var jätte snäll mot odjuret, det var skönheten bell som var en slampa. AHA! det kanske är Bell som har blivit förtrollad till min garderob, PROBLEMET LÖST, nu äre bara att slänga den!

aja, skriver mer sen efter detta problem är löst på allvar, hejdå så länge!


Kommentarer
Postat av: m

sötnos så stökig va du inte ens när du "bodde" hemma hows mig x) <3

2011-04-01 @ 01:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0