skolan...

yay äntligen funkar internet! det här internet vi har i skolan är inte alls bra, den dör var tredje sekund hela tiden, och sen så hatar min lilla fjortis dator all internet så ibland tycker den att det är roligt att undvika internet och förstöra för mig under mina hemska timmar i skolan, aja, överlever hittills iaf, och nu funkar den så jag är som sagt nöjd och glad. :)

efter lunchen idag ska jag på en jobb interjuv med tina, så får se hur det går har skrivit ett personligt brev och cv nu under skol tiden då internet inte funka, men blev faktist nöjd med den delen, aja, måste göra engelskan nu innan min lärare får damp och tror att jag "lurar" henne,.. aja, kommer mobilblogga lite senare för kommer inte ha tillgång till datorn sen, men skriver mer sen när jag kommer hem om interjuven och allt, aja, hejdå så länge! :)

aaah! nu fuckar det igen, så kan itne lägga ut någon bild/musik, hejdå, nu e jag sur... jävla skit internet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0