städa + tvätta och nu plugga... x(

har städat och "rensat" mitt rum nu lite och blev rätt nöjd med resultate känns lite större och lufftigare nu, så jag är bara massa med nöjd :) (men visar er bilder lite senare när jag byt sänglackan :)) hade faktist tänkt att, glömt bort va jag skulle skriva för jag skicka precis ett sms... suck x)

(fail, glömde bort att jag höll på att skriva ett inlägg, men nu forstätter jag, hehe.)


hmm, idag så ska jag faktist va hemma, och ba göra massa engelska och få klart med det, så min engelska lärare kan checka av det, sen får vi se vad det blir för betyg, hon är rätt snål med sina betyg, men a, den smällen får jag ta om man har en häxa till lärare,... (skoja :P)

borde göra lite engelska nu för bigbrother missade jag igår, och tydligens så va rodney otrogen två gånger, först med vanessa? tror det är hon med käns bytet, och sen en annan, jätte nyfiken så måste verkligen se :)

hej så länge :)

FRÅN TRASH TILL FRÄSH! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0