tiden läker alla såren.

så fel, det är inte sant. tiden läker aldrig såren, tiden gör så man, jag vene... jag vet hur allt ligger till, och jag mår lika dåligt, men jag vill försöka visa åtminstonde att jag är "STARK" men även kollar jag bilderna när ingen ser, eller tänker på sånt jag inte vill göra. de här va dit val, nu försöker ja ba börja om på nytt, men det går sådär med all smärta, sorg, skuldkänslor, och att försöka glömma bort dig,..

snälla försök gå vidare, orkar inte att ta upp samma smärta varje dag, vill att du ska må bra också, men ingen av oss mår bra av att,.. eller rättare sagt jag klara inte av att se dig må dåligt, för får skuldkänslor så jag inte kan tänka ordentligt.

men gjort är gjort, det finns inget återvändå nu, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0