trött och vill sova.

är hur trött som helst men jag kan verkligen inte sova,.. jag har typ en "tyngd" på bröstet och får typ ont i magen bara jag ens får den idiotiska tanken och lögnen som var sanning,. måste verkligen kunna komma över det här, för jag orkar inte ständigt må dåligt, det är inte alls nåt jag orkar med.

jag vet inte vad jag vill längre.

varför måste alltid jag hamna i dessa situationer, så fort nån mår dåligt måste dem trycka upp det i mitt ansikte, och säga saker som gör så jag mår ännu sämre? jag vet inte vad man tjänar på det, från den andras sida. men jag förlorar väldigt mycket kraft att kunna gå igenom skiten om och om igen, och det är inte alls kul.

får försöka ta lusten att hoppa in i sängen nu, men orkar inte ens göra det, för mår så himla jävla dåligt, men det går väl över om si så där ALDRIG...

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0