trötter gånger hundra...

hepp inget sms, får väl ta och störa^^ har också duschat precis så det blir raka vägen ner i sängen för är så himla trött, vene vrf klockan är ju bara halv 12? aja x) får väl hoppa ner i sängen<3 ensam... men den smällen får man ta i denna situation, vill nån göra mig sällskap? hahah, SKOJA!!

ne, ångra mig förresten, tänker inte störa, tänk om han sover,.. får väl störa hnm i skolan imorgon och se om han överlevde flyg turen, heh, blir faktist lite orolig xD aja, får hoppas på att han sover^^

ne, nu får jag säga godnatt till alla mina stalkers, för jag är så hiiiiiiiiiimla trött att jag snart slår mig själv i data bordet, :) (heheh, önskar att jag får typ magsjukan eller nåt sånt, för har verkligen ingen lust att gå till skolan, vill ba sova tills det blir sommarlov, mheheh^^)

suger verkligen på att säga godnatt, fortsätter ju bara att skriva istället. men godnatt nu!^^

(dit val inte mitt att det skulle ta slut, och det spelar ingen roll om jag hade J eller inte, vet inte ens om jag skulle vågat ta chansen igen, jag är glad nu, och sluta gör det svårare själv, ville inte att han ska må dåligt mera, för om jag skulle vart i hans situation skulle jag gett upp på direkten, så snälla, låt oss va. ett tips, du är inte alls förändrad, du är värre.)





Kommentarer
Postat av: Anonym

ja låter dig va men snälla för min skull sluta såra mig genom att skriva "gulliga" saker om john och vad som helst om john! snälla! mår verkligen piss av det :'(

2011-03-13 @ 23:56:55
Postat av: Anonym

aja från o med nu får du göra vafan du vill, ska du ge mig skulden visst. Om du mår bättre av det. Ha ett bra liv.

2011-03-13 @ 23:59:25
Postat av: Anonym

Ahahaha. Ska vi se hur länge du kan ens låta henne vara max. Jävlar vad intressant det blir.

2011-03-14 @ 00:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0