böcker... D':

det här är ju bara en plåga, JAG LÄSER INTE BÖCKER! måste seriöst fråga min engelska lärare om jag får kolla filmen, om det ens finns en film, för att gå igenom den här fetta korkade boken kommer aldrig GÅ!
HATAR BÖCKER!!! fatta det, så jävla korkat att ge mig en bok, tycker min engelska lärare ska vara glad, för om jag hade varit stark nog skulle jag rivit sönder den, men har dock en sax<3 mheheheh >;D

(har min mösas på mig för jag failade stor med att klippa min lugg, trodde jag klippte för mycket, men det visades sig på slutet vara tvärtom...)


bild + en super bra låt, från jersey shore :)<3...




Kommentarer
Postat av: Anonym

du är säkert skit fin :) <3 /m

2011-03-15 @ 21:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0