workt it girl.

yay, kmr få hjälp med min header och kanske designen från en tjej jag halvt känner, och har sätt va hon gjort innan och det var jätte fint, så tror det kmr bli fint :) så jag slapp att fixa det, yay! skulle bara faila iaf, och nu äre nån med talang som kan fixa och göra det oredntligt, så jag är nöjd :)

aja, ska träna om 1 timme ungefär, mamma skulle testa nån ny grej där som dem kmr börja med i dag, samba? eller nånting, och jag sa starkt NEJ, jag gillar inte afrikansk dans, arobiks???, och såna grejer då man dansar och gör konstiga rörelser är inte min grej och jag är ba obekväm i sånt, så jag ska väl springa och springa och springa... x)

aja, dags för mig att stänga ner datorn och fixa klart med ipoden och gå snart, hejdå så länge! :)


(inga kommentarer om mitt morgon hår,..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0