<3

wopsi daisy! har knappt bloggat något men så kan det bli nuförtiden. men ska försöka förbättra mig nu men jag är glad att jag sepnderar mer tid ute med vänner och ha kul än att sitta inne på datorn blogga 24/7 och gnälla på allt och alla.

men min dag har iallafall varit helt underbar och har haft jätte skojigt med victoria och max i poolen, trodde verkligen inte skulle vara så "varmt" som det var, men det var verkligen super härligt! och ska försöka spendera så mycket tid jag kan med lilla victoria för henne kanske man inte kommer se så mycket och saker kanske förändras... men sånt där ska man inte tänka på nu (fast jag vet vad hennes svar är egentligen). men tänker inte berätta mer, så ni får hellre kolla på videon och bilderna istället! hejdå! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0