daisy.

hahah tycker så synd om min katt, jag ska alltid hålla på att störra hennes sömn så det ger väl henne rätt att väcka mig 8 på morgonen och putta?/kasta ner saker från mitt skrivbord... haha. :) men en sak som chockar mig är att hon aldrig nånsin fräst, bitit eller rivit mig, självklart brukar hon attackera min arm när vi leker och bita på den med det är ju en helt annan sak. har väl en sån tur att jag fått en liten ängel till katt! :)


(om, OM eric saade vinner, vill jag jätte gärna att serbien ska komma två, för gu vilken underbar låt, har lyssnat hela dagen på det här, och det ska vi se blir cirka 3 timmar om inte mer! puss till serbien, eller rättare sagt en 12:a ;))

tydligen är inte jag den ända med glasögon ;) ha...ha...ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0