*drägel*

rebound! en av det bästa banden jag hört hittills inom pop i sverige. :) fastnar så himla snabbt i huvudet, och kan inte sluta lyssna heller. och FUCK spotify för deras nya skit greja nu kan jag ju inte lyssna mer på psycho, får skaffa preminum? så jag kan lyssna sönder på mobilen. :D

rätt kul hur dessa små före detta idoler kommit faktist rätt långt med deras sång karriär, TUMMEN UPP! det ända jag inte gillar att eddie tar för mycket plats, så man hör inte så mycket av Rabih som har världens underbaraste röst och min favvo röst på dem båda! orättvist, aja. :)

här är några av deras låtar jag verkligen ÄLSKAR!

(om ni tycker det låter konstigt på slutet av första låten är det bara för att det är musik videon och det händer en sak och sen fortsätter dem sjunga igen^^)




REBOUND! - Psycho


REBOUND! - Not Helpless

REBOUND! - Hurricane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0