.

det jobbigaste med allt är att den man gillar ser en, "pratar"/säger ett ord när han ser mig. han vet att jag finns där men han har inte en anning om hur jag känner, och den känslan hatar jag och tycker är jätte obehagligt. och det värsta är väl att jag vet att han inte gillar mig (vet och vet, är rätt säker att han inte är det), visst han kollar på mig varje gång han går in och ut i klassrummet men det är allt och som sagt något ord då och då.

men det är bara en månad kvar sen är det sista gången jag ser honom så då kanske jag slipper jag ha så mycket funderingar. men helst skulle jag bara vilja berätta allt och få samma svar tillbaka, men vet att det inte är så. så det är bara att vara tyst och gömma känslorna.


(låten har ingen mening till texten, bara att det är en av världens grymmaste låtar.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0