förlåt för den dåliga uppdateringen.

men har gjort massor idag! först som jag berättade förut så åkte jag och victoria till våra gamla skolor och hade typ som en föreläsning? eller vad det heter och det gick bra. sen åkte vi hem till mig och lekte lite innan vi valde att åka och.... WAIT FOR IT.... BADA! :D det var inte lika kallt som sist men fortfarande jätte kallt x)

och min pool är föresten öppen och jag saknar en viss person (behöver din närhet... men det går som sagt över snart). men det försvinner snart som alltid! :) haha lite randomness här men kom på det helt lite plötsligt, men jag tror faktist jag ska duscha och sova xD är sjukt trött... men vi får se vill inte sova än klockan är bara nio menmen :P aja, men ska duscha nu och se om jag somnar eller inte... hejdå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0