hejsan. :)

vet att jag inte bloggat nånting idag, men är helt slut har haft 3 nationella prov nu på raken och matte provet hjälpte inte mig precis. matte b är så jäkla svårt så om jag får IG i slut betyg kmr jag att välja att fortsätta matte b i 3:an som ett av mina inviduella? val. :)

just nu är jag hos en vän, och han och hans kompis skypar och dem är bara fullkompligt korkade båda två, men som sagt killar är ju inte lika underbara så oss oskuldsfulla flickor (a)

ååh, kollade precis ut ur fönstret och såg den fina himlen älskar verkligen det här vädret<3, haha, går och tar foto snabbt, haha. :)

*fotar*

tillbaka! här har ni det fina vädret<3 kommer kanske blogga lite senare men nu ska jag kolal tv och ta det lugnt. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0