hur kan man rädda ett liv som redan är förlorat?

min dag har varit helt upp och ner. men är glad konstig nog? glad för att vetat vad en falsk "vän" gör för bara lite alkohol. jag valde att inte berätta om vem det va jag gillade för det första ingen hade med det att göra förutom mina VÄNNER som jag vill prata med dem om, sen att man har mage nog att berätta något sånt till ens "vän" (=vänner bara när det gäller fest hemma hos M.) när han redan ligger på golvet medvetslös på marken. men som alltid får jag skiten för det mig. för det är mitt fel att jag gilllr nån (=som jag inte ens kan rå för) och det är mitt fel att jag valde att inte berätta till nån som inte ens har med saken och göra + bara skulle må dåligt av det. så fy mig för att försöka vara en snäll människa.

jag hoppas morgon dagen blir skön. vet inte vad jag ska göra men det får vi väl se imorgon. :) haha, förresten tänkte snabbt vrf folk vill att jag ska dö hela tiden, och det är väl bara för jag är en underbar människa som orkar stå ut med skit som inte ens är mitt fel. men som sagt så är detta slut pratat NU. jag lever i min värld nu med mina vänner som jag gillar underbart mycket så låt det förbli så.

men börjar känna mig lite trött så får se om jag går och lägger mig. men det här blir sista inlägget för idag så godnatt så ses vi imorgon med kanske en till failad video inlägg. :) (ser så konstig ut på natt bilder på camen så det får bli en från i eftermiddas. godnatt!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0