lite sen uppdatering, hehehe...

kom hem precis från en vän, och fan va arg jag är! hur fan kan aserbajan eller va fan det heter på svenska vinna!!! jag kom inte ens ihåg den låten, den låten sög!!! eric saade skulle ju vinna och jävlar norge som gav oss en 6:a! inte tänker jag hjälpa norge om nån behöver hjälp, ne ä!

(google translata så fattar ingenting det som står på norska nu... vill även bara påpeka att det kan bli fel för tänkte skriva jävel eller vad det va och det slutade med rövhål på norska, men a, det kryddar väl bara till det lilla antar jag? när man chansar och använder google translate.)

norsk gammal kärring:
kan du hjelpe meg med min rullator ned trappen, hvis du ber din søte.
jag: i helvete heller du får fan ramla ner från trappen med din jävla rolator jävla kärring!
norsk gammal kärring: gud vil straffe deg jævla ungen!
jag: m... så blire när man inte ger eric saade en jävla 12:a!!!!

men nu tänker jag faktist göra nånting? ingeting med andra ord... men jo det måste jag faktist göra som jag lovat mig sen förra året och det är att fixa musik till ipoden och iphonen så hej så länge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0