måste verkligen skriva av mig LITE nu.

jag hatar dina föräldrar, dem är vidriga dem bryr sig inte dem kmr aldrig bry sig. det ända dem vill är att skita i allt och göra vad dem vill dem har aldrig brytt som om er och det är vidrigt att dem är så hemska människor!

jag hatar verkligen när föräldrar ljuger och skryter om deras tönt grejer dem köpt JAG BRYR MIG INTE. hatar jävla idioter som inte ens kan bry sig lite och inbilla sig att dem är bra föräldrar och bort förklara sig för att slippa gå igenom problem med sina barn.

Kommentarer
Postat av: Cecilia Andersen

Så ledsen Beatriz....jag förstår hur du känner, men sanningen är inte enkel och jag har alltid tyckt om dig( det måste du veta). Du har ingen aning hur många tårar jag gråtit. Tror min hink är dubblerad i det oändliga. Jag älskar mina barn mest av allt!

2011-05-09 @ 17:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0