men för i helvete nej! jag vill inte ligga med dig!

haha... hatar verkligen den nya "sommarplågan" vill du ligga med mig... USCH USCH USCH! stackars mina öron när jag hör den låten. :( jag gissar på att alla som läser min blogg har hört den, om inte så ser ni att ni kan klicka på länken för jag kommer vägra att lägga upp den på bloggen! xD

har faktist nu bara 1 tvätt kvar, och sen måste jag hänga allt och torktumla allt så det är nog klart om några timmar, men man ser verkligen en skillnad mellan då det var "stökigt" och rent nu. har fatkist lärt mig att det är bara kläder som gör ens rum stökigt inte 78 papper på golvet utan kläder... haha.

lite random men min katt är lite hyper idag...? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0